Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Vill du ha hjälp med nåt hojta till astronaut:) skriva en överklagan eller nåt:)

Vill du ha hjälp med nåt hojta till astronaut:) skriva en överklagan eller nåt:)

Min syster ska ringa till de imorgon och leka mig. Jag är för grinig och orkar fan inte, min syster kan iaf behärska sig och kan diskutera som en normal människa :p Men tack :).

kl

VV: Jag hoppas att jag kan sova ikväll, utan olika vätskor...:angel:

extremt värdelöst vetande: livet på labb är inte alltid så trevligt, typ som när det kommer in sperma som ska mikroskoperas. Jag är inte luktkänslig men det vände sig lite i magen trots allt.

Lovely :D

VV: Nu är :love: på väg hem, men det dröjer säkert minst en timme till innan han är här :cry:

Suck. Ville verkligen hinna tömköra X idag men somliga är så sega när de väl kommer hem att det nu är försent eftersom det är mörkt... :(

VV nu tycker jag den här hostan ska gå över! Gör ju ont hela vägen ner i lungorna när man hostar :(

kl

VV: Fick beröm av min chef idag!:eek: Höll på att ramla av hästen när han gav mig berömet!

Massa äcklig snö. Klen i fyra veckor. Halsont som inte ger upp.

Ja en bubbla...(nej, inte ringen) Kolla själva! :D

oga_5112b4209606ee146f8df71b.jpg

Vet inte om jag såg rätt, men är det "bubblan" som är till vänster? Ser faktiskt ut som en bubbla, läckert! :laugh:

Ja du, har du alltid haft bubblan? men får säga att du har fin färg på dina ögon, som bärnsten :)

Ingen aning, man ser den så att säga inte med blotta ögat :D
Däremot var det på det ögat som jag fick en rejäl smäll för snart ett år sedan, kanske hör det ihop, kanske inte.
Jag är onekligen ett mysterium som aldrig upphör att förvåna folk :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 446
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 416
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
53 54 55
Svar
1 097
· Visningar
57 352
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar