Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jag hittade lite lädergrejer som jag hade planer för i somras, men nu såhär på söndagseftermiddan tog det form och blev ett nästan färdigt läderarmband. :d

Laumlderarmband_2013_zps3e7cf9ec.jpg

Fint :d

vv: Im back! :banana::D

Så här blev resultatet efter lite ändringar. :love:

Laumlderarmband6_2013_zps38dcf69b.jpg

Nu är det bara fixa nytt material för nästa projekt. :d

Fint! Kul att kunna göra egna accessoarer! :)

VV.
Varit på kundbesök idag igen och kom på mig själv med att jag har ätit fikabröd flera dagar i rad nu :o:d

Kl.

Borde byta jobb. Men jag kan ju inget. Vet ju inte ens vad jag vill. Finns inte ens jobb.

Är väldigt lättpåverkad just nu. Blir fort ledsen/uppgiven/får ångest.

Jag nös så det flög slem ur halsen. Blä! Tur det hamnade på tröjan o inte på tangentbordet. :crazy:

F.r.o.m 12e Mars ska jag börja läsa Matte 1 (igen), Engelska 6, Svenska 3, Historia 1 samt Religion 1. 450p totalt. Kommer vara dränkt i skolarbete.. :angel: 125%.. kommer bli intressant.. men det kommer bli mest intressant när jag tvingas läsa 150%.

VV det knakade rejält i ryggen när jag var hos kiropraktorn, men det känns redan mycket bättre :D

Skönt! Inte alls avundsjuk:angel:

VV: Varför har vi så mycket godis hemma och jag har noll självbehärskning!!

Godis är gott och svårt att motstå:angel::D

vv: Känns som om jag gått en rond med Mike Tyson, ont överallt! Hejja träningsvärk! :devil:

Jag är inte den som är den men jag hoppas min vän repar sig snart från sitt "gå in i väggen" för det här med 6 hästar och två stall tar snart knäcken på mig.....men i morgon flyttar ena hästen så då blir det ju bättre när hon slipper den galet elaka stallägaren i stall nr 2. :bump:

DBT-psykologen på gruppen idag märkte att jag mådde allt annat än bra så hon sa "nu går vi ut och kastar snöboll!"
Så det gjorde vi, vilket ledde till att jag bytte fokus (svårt att fokusera på en massa negativa saker när man står utan jacka och kastar iskalla snöbollar, det var dessutom ganska roligt! :D ) och efter det funkade resterande terapipasset alldeles lysande.

Jag har världens bästa psykolog! :love:
(och, fortfarande, världens underbaraste, finaste sambo :love::love:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 451
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 494
Senast: Halcyon
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
53 54 55
Svar
1 097
· Visningar
57 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka