Det är i sådana fall djupt ironiskt eftersom det är förebyggande att regelbundet få utlösning.Trodde det var för att uppmärksamma prostatacancer? Typ reddits/internets version av movember (att man inte rakar sig under november)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är i sådana fall djupt ironiskt eftersom det är förebyggande att regelbundet få utlösning.Trodde det var för att uppmärksamma prostatacancer? Typ reddits/internets version av movember (att man inte rakar sig under november)
Jo, jag påstod aldrig att det var ett smart konceptDet är i sådana fall djupt ironiskt eftersom det är förebyggande att regelbundet få utlösning.
Jag är glad varje gång den biten fungerar som det ska så jag slipper rycka in och hjälpa!Idag var det ett mindre höknippe…
Nej, men till den till höger hör jag corny 90-tals reklamvideomusik i bakgrunden.Inte så rolig, men jag gillar den verkligen.
Visa bifogad fil 105524
Jag vet inte riktigt vad jag hör i dem, men olika låter de i alla fall.Nej, men till den till höger hör jag corny 90-tals reklamvideomusik i bakgrunden.