Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag kollar inte på TV. Men det var hemskt tråkiga saker som faller henne in i det här fallet. Ställer man den typen av frågor har man uppenbarligen rätt tråkiga och homofobiska tankar. Är det hennes homofobi som är det roliga? Poängen verkar flyga mig över huvudet.Du har inte sett serien Marko & Irma? Hon är sådär att hon säger vad som faller henne in.
Om du kollar alla andra program med henne så ser du att hon är en varm och rolig person som ofta talar innan hon tänker. I detta klipp såg jag en äldre person som ställer nyfikna och spontana frågor.Nej jag kollar inte på TV. Men det var hemskt tråkiga saker som faller henne in i det här fallet. Ställer man den typen av frågor har man uppenbarligen rätt tråkiga och homofobiska tankar. Är det hennes homofobi som är det roliga? Poängen verkar flyga mig över huvudet.
Hon är inte sådär. Hon är sådär på tv. Precis som flera andra ”tv-folk”. Det är liksom inövat. Haft möjligheten att träffa på flertal ”tv-folk” och det är helt annat i verkligheten.Du har inte sett serien Marko & Irma? Hon är sådär att hon säger vad som faller henne in.