Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vilka märkliga frågor? Tycker att det är befriande ändå att han verkar helt paff, att det verkar som om han har sluppit att höra det innan i alla fall.Irma Lehtosalo intervjuar Edvin Ryding.
Du har inte sett serien Marko & Irma? Hon är sådär att hon säger vad som faller henne in.Men vilka märkliga frågor? Tycker att det är befriande ändå att han verkar helt paff, att det verkar som om han har sluppit att höra det innan i alla fall.
Jag har aldrig sett det och efter det här har jag ändå ingen lust att se det. Helt ärligt så trodde jag inte att det var mor och son utan Marko med partner när det skulle sändas i början. De ser mer jämnåriga ut än förälder/barn.Du har inte sett serien Marko & Irma? Hon är sådär att hon säger vad som faller henne in.
Hon var rätt ung när hon fick honom, 19 år tror jag.Jag har aldrig sett det och efter det här har jag ändå ingen lust att se det. Helt ärligt så trodde jag inte att det var mor och son utan Marko med partner när det skulle sändas i början. De ser mer jämnåriga ut än förälder/barn.
Känns plötsligt sorgligt att pi och paj respektive synd och sinus inte är homofona på svenska.
Jag är så glad att vi har en massa språk man kan ha kul medKänns plötsligt sorgligt att pi och paj respektive synd och sinus inte är homofona på svenska.