Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan bli farligt med tvetydiga skyltar. Får man ta med sig sin VW och sin flodhäst, eller är det meningen att man ska välja VW eller flodhäst?
Det kan bli farligt med tvetydiga skyltar. Får man ta med sig sin VW och sin flodhäst, eller är det meningen att man ska välja VW eller flodhäst?
Jag tänker mest att det blir väldigt synd om flodhästen som ska dela hiss med 400 chihuahuor…Jag hade velat se hur de får plats med flodhästen, bilen och 400 chihuahuas
Chihuahuorna får plats i bilen men de lär inte må så bra av snickersen som får förvaras på samma platsJag hade velat se hur de får plats med flodhästen, bilen och 400 chihuahuas
Chihuahuorna får plats i bilen men de lär inte må så bra av snickersen som får förvaras på samma plats
Hm blir det inte bögglor i taket då och går de in genom dörrarna? Iofs håller de ju emot så inte taket bågnar när flodhästen sitter på det.Jag tänkte att grizzlybjörnarna skulle vara i bilen
BögglorHm blir det inte bögglor i taket då och går de in genom dörrarna? Iofs håller de ju emot så inte taket bågnar när flodhästen sitter på det.
Chihuahuorna får väl plats i bilen?Jag hade velat se hur de får plats med flodhästen, bilen och 400 chihuahuas