Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det påminner om när vi fick e-postadresser på gymnasiet (sååå hightech!) och min genererades baserat på mitt namn till att bli apa@gymnasienamnet.se
Ja, men du har ju ordentliga kläder på dig. Försök leda två hingstar medan du bara är insvept i ett skynke så får du se!Två bara? När jag jobbade på turridningsstall tog vi 6-7 hästar åt gången Här bara tre eftersom det var bitchiga ston och jag behövde kunna morra på dem vid behov syns på allas glada uppsyn...
Visa bifogad fil 116811
Jag skulle skriva att min avlidna syster skulle blivit 47 idag, men så insåg jag att jag blir 47. Så hon skulle blivit 49Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men DET KAN INTE STÄMMA!
Mvh har räknat och matten stämmer men Den kan inte stämma bc nääääääääj
Jag är med på att det inte är rimligt att det stämmer. Jag tycker vi bestämmer det!Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men DET KAN INTE STÄMMA!
Mvh har räknat och matten stämmer men Den kan inte stämma bc nääääääääj
Jag försökte lista ut hur gammal mamma var när hon fick mig nyss. Vilket borde vara enkelt eftersom jag vet hur mycket äldre min storebror är och hur gammal hon var när hon fick honom men nix, matten did not computeJag skulle skriva att min avlidna syster skulle blivit 47 idag, men så insåg jag att jag blir 47. Så hon skulle blivit 49
Wtf
Då gör vi det!Jag är med på att det inte är rimligt att det stämmer. Jag tycker vi bestämmer det!