Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så söt och så småkorkat rolig
Eller hur!Men så söt och så småkorkat rolig
Jag har aldrig fattat det där? Jag har haft många tvättmaskiner genom livet men aldrig nånsin har jag tappat en strumpa i maskinen? Händer det alltså på riktigt?
Magiska strumpor? Jag kan inte ens räkna hur många jag har tappat i tvätthanteringen. Slänger säkert en icakasse om året i ensamma strumpor. Och då anstränger jag mig ändå för att hålla ordning.Jag har aldrig fattat det där? Jag har haft många tvättmaskiner genom livet men aldrig nånsin har jag tappat en strumpa i maskinen? Händer det alltså på riktigt?
Ja. De förvandlas och dyker upp i köksskåpen i form av plastburkslock som inte passar till någon burk.Jag har aldrig fattat det där? Jag har haft många tvättmaskiner genom livet men aldrig nånsin har jag tappat en strumpa i maskinen? Händer det alltså på riktigt?
Men alltså, enig!Jag har aldrig fattat det där? Jag har haft många tvättmaskiner genom livet men aldrig nånsin har jag tappat en strumpa i maskinen? Händer det alltså på riktigt?
Hände aldrig när jag levde ensam. Nu händer det hela tiden.Jag har aldrig fattat det där? Jag har haft många tvättmaskiner genom livet men aldrig nånsin har jag tappat en strumpa i maskinen? Händer det alltså på riktigt?
En gång försvann en strumpa i maskinen, och istället låg där en mark, detta var länge efter att vi bytt till euro, och tvättmaskinen var nyare än från marktidenJag har aldrig fattat det där? Jag har haft många tvättmaskiner genom livet men aldrig nånsin har jag tappat en strumpa i maskinen? Händer det alltså på riktigt?
Som tandfen ungefärEn gång försvann en strumpa i maskinen, och istället låg där en mark, detta var länge efter att vi bytt till euro, och tvättmaskinen var nyare än från marktiden
Jag har aldrig fattat det där? Jag har haft många tvättmaskiner genom livet men aldrig nånsin har jag tappat en strumpa i maskinen? Händer det alltså på riktigt?
Min labrador omplacerar strumpor till sin mage .För mig är problemet snarare att jag har labradorer som gärna, hrm, omplacerar strumpor. Jag hittade 19 stycken under och i soffan när jag storstädade. Tvättmaskinen har nog aldrig ätit upp någon för mig!
Känns väldigt rastypisktMin labrador omplacerar strumpor till sin mage .