Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken läskig! Min hypotetiska unge skulle aldrig få ha en sån i sitt rum, jag skulle inte våga gå in och säga godnatt!
Känns som motsatsen till Henry Hoover, världens gulligaste dammsugare som finns i Storbritannien. Utstrålar alltså motsatsen till där telefonens vibbar.
Men precis! Om "It" hade en telefon nere i kloakerna... Gamla tiders leksaker med ögon gjorde något fel helt enkelt. Gärna med clownfärger också. Huuh!Känns som motsatsen till Henry Hoover, världens gulligaste dammsugare som finns i Storbritannien. Utstrålar alltså motsatsen till där telefonens vibbar.
Visa bifogad fil 111524
Verkligen en It-telefonMen precis! Om "It" hade en telefon nere i kloakerna... Gamla tiders leksaker med ögon gjorde något fel helt enkelt. Gärna med clownfärger också. Huuh!
Jag har en Henry, världens bästa kompis!
Jag hade en sådan när jag var liten. Ögonen rörde sig dessutom när man drog den efter sig i snöret som sitter under "munnen".Vilken läskig! Min hypotetiska unge skulle aldrig få ha en sån i sitt rum, jag skulle inte våga gå in och säga godnatt!
Jag hade en sådan när jag var liten. Ögonen rörde sig dessutom när man drog den efter sig i snöret som sitter under "munnen".
Min farmor har fortfarande kvar en sån telefon, alla barn (inklusive jag själv) har älskat denJag hade en sådan när jag var liten. Ögonen rörde sig dessutom när man drog den efter sig i snöret som sitter under "munnen".
Do you all float down there?Min farmor har fortfarande kvar en sån telefon, alla barn (inklusive jag själv) har älskat den