Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju det, hur fina och söta och vackra de än må vara så kommer jag aldrig kunna erbjuda det liv de behöver. Näver Bäver att jag skulle börja jaga då måste jag ju ENGAGERA mig gudbevars. även om det rent tekniskt är något som borde locka mig så nä, inte en tillstymmelse till intresse.Bara att bli en väldigt aktiv jägare då
De små knubbsälarna växer ju upp till fullfjädrade allroundjagande torpedlimpor
Skitjobbigt. Jag har kärat ner mig totalt i ena hanen i kullen här hemma, men jag kan inte spara en hane när jag har en hane redan som är lite över 1 år - och dessutom helbrorSka ju spara en tik, nämligen denna
och är grymt sugen på att spara brodern här ovan också eller möjligen sälja med bibehållen avelsrätt. Tur att jag har lite tid på mig att klura
Skitjobbigt. Jag har kärat ner mig totalt i ena hanen i kullen här hemma, men jag kan inte spara en hane när jag har en hane redan som är lite över 1 år - och dessutom helbror
Hehe, min Skalman har inga obesläktade brudar här hemma.....men det går ju att skaffaJa alltså jag har i dagsläget inga egna obesläktade tiklinjer att kombinera med en hane ur den här kullen. Därav min tvekan om att spara en hane, men jag har å andra sidan redan fått förfrågningar på ev parning i framtiden om jag spar en.
Har ju några veckor på mig att fundera, som tur är
Hehe, min Skalman har inga obesläktade brudar här hemma.....men det går ju att skaffa
OCH jag är så sjukt nöjd med hur fina pigment även de ljusaste har!
Det vanligaste är att fauve har ljusa nosar och trampdynor nämligen och en aspekt i den här linjekombon var just att få bättre pigment = succé utan att tumma ens ett uns på exteriör, mentalitet, egenskaper och ffa jaktegenskaper
Syns deras pigment så tidigt?
Hos de röda wachtlarna och de mörkgula (fox red) labbarna är det vanligt att de föds med svarta nosar som ändå är ljusa när de är runt året.
Som sagt, det vanligaste är att fauve har ljusa nosar och trampdynor.
Dvs de föds med väldigt ljusa pigment som mörknar under unghundstiden, men som vuxna bleknar det av för många och det är ju inte önskvärt. Dessa lär inte blekna med åldern
Ah, okej jag trodde inte det var vanligt att röda hundar föddes med ljusa pigment, utan att de föds med mörka som sedan eventuellt ljusnar.
Men den där "röda" färgen verkar ju kunna komma från hur många olika gengrejer som helst, så inget förvånar mig med färggenetik längre