Tornerspel i sydöstra sverige!?

N

Nusse87

Tänkte kolla hur intresset är för tornerspel i syöstra sverige. Jag och min sambo tycker att detta verkar jättekul, men tyvärr verkar det inte finnas någon förening i närheten där vi bor, utan närmast är gotland eller götene, men detta känns lite väl långt att åka om man ska lägga ett seriöst intresse på det! Så därför tänkte jag se ifall det går att skramla ihop ett gäng i dessa trakter också:laugh: Tanken är väl i så fall att man ska kunna få hit lite mer erfarna riddare som kan hjälpa till med träningar och få tips och råd! Så är det fler som har intresse för detta så kan ni väl höra av er, så får vi se ifall vi kan få ihop ett gäng:banana: Vill gärna få tips från er som håller på med tornerspel hur vi ska gå till väga också:)

Sv: Tornerspel i sydöstra sverige!?

min första tanke är vart i landet finns ni? Från gävle och ner är det rätt så gott om riddargäng och fler blir dom ju längre ner man kommer i landet.

Vi finns kring Hultsfred och oskarshamn. Vad jag kunde hitta så är gotland och götene närmast!? eller finns det på närmre håll?, vi är öppna för alla förslag:)

Okej!, vart någonstans i skåne?

Som sagt finns skånska björnen i skåne, ta kontakt med dom! :)

Evalill - S:t Nicolai Riddare (Arvika, Mariestad, Gullspång och Åmål håller våra medlemmar till i :laugh:)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 530
Senast: Anonymisten
·
Hemmet I början av året köpte jag min första egna lägenhet relativt billigt då jag och sambon skulle bli särbos. En liten 1:a som var i...
Svar
7
· Visningar
1 920
Senast: starcraft
·
Hundavel & Ras Jag har nu passat en staffe över några månader och intresset för rasen har väckts rejält. Ju mer jag umgås med honom ju mer nyfiken blir...
Svar
11
· Visningar
2 489
Senast: Pancakes
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 727
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar