Sv: Tornech

Jag blev själv mkt imponerad av honom i Globen, även om hans resultat i sista klassen inte var topp, vilken liten gummiboll :) hade han vart Landgraf-fri hade han vart ett alt även för mig. Läste dock att Malin bett om att han inte ska verka i avel nästa år men man vet ju aldrig...

samtidigt stod det i ridsport igår att hon betäcker både Esprit och Tamina med honom troligen, så hon verkar förtjust i grabben!

kl

Jag känner en avkomma född 2006, som reds in och sedan betäcktes i år med Balou du Rouet. Stoet är Tornesch-Elmshorn.
Vågar inte riktigt säga hur stoet är, lättlärd iallafall kanske lite "burkig" inte så konstigt då hon kom in från unghästliv. Nu har jag inte sett henne sen i våras när hon precis kom för att påbörja inridningen. Hon var då väldigt nyfiken och gillade människor, samt lättlärd och accepterande.

Här är mitt 1½ åriga sto. Efter Tornesch - Maistic. Hon fick klass 1 på fölviningen. Världens socialaste häst! Väldigt trevlig att ha och göra med på alla sätt och vis.
album.php

album.php

album.php

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 159
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 411
Senast: lizzie
·
Avel Fanns bara väldigt gamla trådar så jag gör en ny. Jag letar efter en bra fbl-hingst till mitt hoppstammade multitalang-sto, och har... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 069
Senast: KickiH
·
Avel Detta är förutsättningarna: Jag har en hingst med något annorlunda färg som är född 2014, egen uppfödning efter föräldrar med stamtavla...
Svar
6
· Visningar
1 878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka