Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jo. Herald III finns (Heraldik-Lorenz), H-Ekwador (Heraldik-Corofino), han finns som morfar hos Araldik (Askari-Heraldik).Finns det inga hingstar med Heraldik blod?
tack nu lärde jag mig något nytt!! Coolt!!Gå in på ATG o sök i arkiv galopp lopp. Där kan du se vår Crin au vent när han går löp på Strömsholm
Ja och avkommorna har ju en mamma också.... Tror inte han fick de allra bästa stonaTack! Låter ju dock inte jättekul.... Han har väl inte den allra bästa galoppen själv kan man tycka, men skulle inte direkt klassa den som trist... Men kan ju finnas dåliga gener längre bak..
Ja och avkommorna har ju en mamma också.... Tror inte han fick de allra bästa stona
Gå in på ATG o sök i arkiv galopp lopp. Där kan du se vår Crin au vent när han går löp på Strömsholm
Ja det måste du nog men kostar nig inget.Jag kan prova gå in utan att logga inMan var tvungen att vara Medlem
Jo provade du behöver vara medlemMan var tvungen att vara Medlem
Mitt förslag är Asagao xx står på semin i Tyskland godkänd i Trakehner, Westfalen och Hannoveraner
Placeringar i MSV hoppning och CIC 1 Internationell Fälttävlan.
I varmblodsavel sedan 2014. Han är född 2009.
Fick en godkänd son i mars -18 i Westfalen.
Har gjort 70-dagarstest hösten 2013..
Dressyr 7.48 hoppning 8.04 totalt 7.79
Karaktär 9
temperament 8
arbetsvilja 9
konstitution 9
skritt 7,75
trav 6,25
galopp 8
terrängprov 8,63 (på avslutningsprovet fick han 9 i terrängen)
hoppanlag 7,75
ridbarhet 7,75
https://data.fei.org/Horse/Detail.aspx?horseFeiID=104TJ89
Sök Asagao xx på youtube så hittar du flera filmer.
Vet du varför den inte tävlat sen 2015?
@KickiH nu när du finns på tråden. Dessa två hingstar som jag skrivit om i tråden innan som enligt uppgift är godkända i AES, hur ska man förhålla sig till det förbundet när det gäller kvalité och hur ska man förhålla sig till poängen?
Den ena är ett fullblod, den andra inte.
Future Guilty Pleasure (Levinson-Cantoblanco-Primitive Proposal xx), det som ägarna säger är 9.5 för trav, 9.2 för galopp och 9 för skritt, hoppning 8.5 (eller det står above average of 8.5).
För fälttävlansfolket eller TS som vill ha en fälttävlanshäst är mormors mor Juswith Genoa som har lämnat Winsome Adante.
Future Prophecy är Power Blade xx-Hand in Glove xx-Golden Heights xx. På ägarnas sida står det 9 för galopp, hoppning 8.75 och trav 8.75.
Vill du hjälpa mig att tolka? Framförallt fullblodet är ju riktigt häftigt om poängen stämmer och om poängen kan liknas med det "vi" är vana vid.
Tack!
tack!Future Prophecy och Future Guilty Pleasure är ju födda 2016 så de kan omöjligt ha några större meriter, så de siffror som nämns är de som de fick i höstas när de blev avelskorade som 2-åringar i England. I Tyskland får numera inga 3-åriga hingstar gå i avel innan de åtminstone gjort ett 14-dagarstest med godkända poäng. Så de hade jag inte betäckt innan man vet hur de fungerar med ryttare på ryggen. I England har man inga sådana krav och AES har jag inte så höga tankar om. De verkar ha mycket dålig ordning i vad de gör och när jag hittade Elit-hingsten Nimmerdor med 4 olika härstamningar i deras databas fick jag nog !
Mitt förslag är Asagao xx står på semin i Tyskland godkänd i Trakehner, Westfalen och Hannoveraner
Placeringar i MSV hoppning och CIC 1 Internationell Fälttävlan.
I varmblodsavel sedan 2014. Han är född 2009.
Fick en godkänd son i mars -18 i Westfalen.
Har gjort 70-dagarstest hösten 2013..
Dressyr 7.48 hoppning 8.04 totalt 7.79
Karaktär 9
temperament 8
arbetsvilja 9
konstitution 9
skritt 7,75
trav 6,25
galopp 8
terrängprov 8,63 (på avslutningsprovet fick han 9 i terrängen)
hoppanlag 7,75
ridbarhet 7,75
https://data.fei.org/Horse/Detail.aspx?horseFeiID=104TJ89
Sök Asagao xx på youtube så hittar du flera filmer.