NagelacksBeroende

Trådstartare
Man skulle kunna tro att jag inte gör något än att fundera på vad saker heter, men det är inte riktigt så ;).

Det jag letar efter är som en rund grej, med små klädnypor runt om som man kan hänga strumpr/annat smått på tork på.
Vad heter det? :D Och finns dom fortfarande att köpa? Det är evigheter sedan jag såg någon sådan.

Sv: Torkgrej

Haha en liten sådan "inomhusmodell" har mormor :)
Är det en stor du ska ha så kolla på typ fritidsvaruhus och sådant, Jula, Clas Olsson, Ikea och så vidare, kanske finns även små där :)

Jag har en läckert blekt rosa, ca 35 cm i diameter, några nypor fattas (de andra är intrasslade med strumpresår). Om du vill får du köpa den, vad säger du, bara 4 lax!!? ;)

Nää, jag har inte heller sett såna på jättelänge. Och jag förstår varför. :p

De kan tyckas vara smarta men jag blev bara förbannad på mina så de slängde jag. Tog evigheter att hänga upp på och trasslade in sig i sig själv hela tiden. De brukar finnas billigt på rusta och liknande varuhus om du vill prova.

Jag tyckte också att dom var värdelösa, men den ska inte användas till tvätt. :D

Tack för alla svar! McFlurry, det var precis en sådan jag menade. :bow:

Nu blev jag riktigt nyfiken, vads ka du använda den till?
Alltid kul om man kan få något roligt tips som man inte ens tänkt på, kanske slutar med att jag måste köpa en man vet aldrig. :)

Jag tycker dem (IKEAs) är skitbra till underkläder, hur får ni dem att trassla till sig?

jag har också en sån!!

En mörkgrå bläckfisk att hända strumpor och underkläder i! Jag älskar min och kan inte förstå hur jag överlevde utan den...

/Lavinia, vars strumpor numera händer prydligt på tork istället för att ligga på grannens tomt..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 641
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar