Tömkörning

E

EnWisa

Om denna fråga redan diskuteras någon annan stans så får ni förlåta mig!
Många skriver att de fått tömkörningslektioner. Vem ger sådana lektioner? Tycker att tömkörning är supernyttigt och kul, men har väldiga problem och vet ej hur jag ska få hästen att gå som jag vill. Skulle behöva lära mig detta från grunden känner jag. Någon som vet nån som ger lektioner i närheten av Norrköping, Östergötland?
Tacksam för svar!

Sv: Tömkörning

Anders Eriksson brukar ha kurser på olika platsen i landet. Anmäl dig till en sån om det dyker upp i närheten. han är otroligt duktig.

Anders Erikssom rekommenderas, men annars nån lokal förmåga...

Vi har haft hit Anders Eriksson några gånger, men då det blir lite för sällan har vi nu fått en kille från Lilleruds Naturbruksgymasium som kommer varje månad och kan hjälpa till med allt från tömkörning, inkörning mm
Honom hittade jag på www.skogshasten.com

Senast ändrad av en moderator:

ok, ska kolla upp det där! skulle ju vara himla kul att få till det nån gång!:D

Jag undrar oxå detta, men är det ingen som vet något tips? Travaren känner att han kan snurra och hålla på när det inte finns skaklar brevid honom så det är omöjligt att tömköra då... Jag har inte råd att ta hjälp av någon duktig person och sen händer det inte allt för ofta att det kommer kännas nödvändigt ...

ingen fara, det e ju bara bra att vi kan hjälpa varandra!

Pepa75 skrev:
Vi har haft hit Anders Eriksson några gånger, men då det blir lite för sällan har vi nu fått en kille från Lilleruds Naturbruksgymasium som kommer varje månad och kan hjälpa till med allt från tömkörning, inkörning mm
Honom hittade jag på www.skogshasten.com
Jag hittar inte! vart exakt hittade du honom?

Nej, det är Per "Pelle" Karlsson som är hit upp en gång i månaden ungefär.

Ni hittar tränarna om ni går in under
Utbildning
och sedan väljer att klicka på Instruktörslista ( antingen i namnordning eller postnummerordning)

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 155
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 874
Senast: Enya
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 800
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II