Tollare hund

Sv: Tollare hund

Och om man tänker efter så är alla hundar "blandraser" i sin historia. Det handlar om vem individen i sig är. Och om ni är nyfikna som ni säger, fråga istället för att nästan döma. Ni skulle också reagera :/
Nej alla raser var inte blandraser från början, var har du fått det ifrån? De var rasgrupper, jakt, vall o vakt etc...
En mentalt bra miniaussie lär vara svårare att hitta en en dito tollare.

Sv: Tollare hund

Nej alla raser var inte blandraser från början, var har du fått det ifrån? De var rasgrupper, jakt, vall o vakt etc...
En mentalt bra miniaussie lär vara svårare att hitta en en dito tollare.

Jag sa inte att dom var det från början, jag sa i sin historia. Men jag vill lägga till ordet "nästan" i det jag skrev. Menade inte alla :)

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 497
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 424
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 268
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 065
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka