Tokig Granne!

K

Katrine_Elliot

Hejsan!
Häromdagen när vi löshoppade en av våra medryttar hästar, kom en av kvarterets granne o började klaga på att det va djurplågeri m.m. Jenny (Ägaren) berättade att ända sen dom hade flyttat dit hade dom vart på o hackat på dom, till och med Hotat! Dom vart helt chockade när dom kom dit, tills deras grannar berättade att han va lite konstig o hade till och med vart på dom! Självklart har han inte rätt till att va på andra, men vad ska man göra ?

Tacksam för svar! / Katrine

Sv: Tokig Granne!

Har bara hört några, men oftast hotar med att ringa djurskyddsmyndigheten, och en gång när han hade vart o huggit ved, så kom han springandes med yxan :eek:

Har bara hört några, men oftast hotar med att ringa djurskyddsmyndigheten, och en gång när han hade vart o huggit ved, så kom han springandes med yxan :eek:

Kommer det någon springande mot mig med en yxa i högsta hugg så skulle jag ringa polisen!! :eek:
Han verkar helt skogstokig!
Olaga hot är en brottsrubricering som kanske kunde stämma in på hans beteende.

Ja jisses,vad säger man...Idioter är det tydligen gott om:mad:

Spika upp grannen på väggen som varnande exempel för andra idioter....

djurplågeri att löshoppa? :smirk: folk som inte vet vad dom pratar om, men är helt övertygade om att dem har rätt är så himla irriterande.

tycker du ska anmäla om hoten är allvarliga. verkade läskigt att han kom emot er med yxa i handen :crazy:

djurplågeri att löshoppa? :smirk: folk som inte vet vad dom pratar om, men är helt övertygade om att dem har rätt är så himla irriterande.

tänk om de har hästarna ute dygnet runt med täcke oxå... ojojoj...
isf har ju grannen rätt ;)

Okej! Tack så mycket, jag ska prata med jenny.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 015
Senast: Crossline
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 950

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka