Men om ni ändå inte skulle använda den själva direkt kan ju en förbränningsmugg vara en bra lösning? En sån det bara är aska kvar i när man gjort vad man ska? Du slipper ju ändå använda den. Man stoppar ner någon påse, gör vad man ska, trycker på en knapp och det du ser av det nästa gång är aska när du skickar ut det. Idén är ju inte så himla tokig.För att jag är ett hygien och städfreak och vill ha en toalett som bara vi använder och gäster en annan. Ja när vi inte har gäster kan vi väl använda den vi också givetvis. Men planen är ju att inte ha några produkter där inne som tillhör oss utan bara tvål, handcreme och låneprodukter såsom duschcreme och gästhandukar![]()
@Inte_Ung en lösning som jag skulle kunna tänka mig är att spola med "spillvatten" från dusch/handfat/regn om det går att göra en vettig lösning. Om det går till en behållare som är kopplad till vattentoaletten eller nåt. Svårt dock om det kommer med en massa kladd från duschen. Jag försöker ju att ta vara på spillvatten så mycket jag kan men som för några dagar sedan, det var ju omöjligt att ta vara på allt som regnade på taket fast jag vet att jag har massor med nytta av vattnet till odlingar som inte fått vatten. Att skicka "rester" in till muggen vore ju supersmart!