Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch vad jag känner igen mig.Hos mig är allt kaos med vikten. Kämpar och kämpar men vågen kryper ändå uppåt. Någon som fått vettig hjälp via vårdcentralen?
Det är fasen svårt. Jag äter liksom inget överdrivet, gör 5-6 träningspass i veckan och rider minst 4 dagar plus gör allt stallarbete runtomkring.Usch vad jag känner igen mig.
Det enda jag får från vården är ett hmm, och ett "du skulle behöva gå ner i vikt". No shit, liksom..
Var i kontakt med en coach idag. Skulle kosta upp till 1500 i månaden jag har inte råd med det.
Jag går 10 000 steg och tränar 3-5 dagar i veckan. Jag ligger på 1900 och går stadigt ner i vikt, har precis hamnat under övervikt så äter du bra mat kan du säkert äta fler kalorierFunderar. Kanske 1500 kcal är lite för lite när man ska orka hålla igång, det är mer än 1000 kcal mindre än mitt basala behov mot min vikt. Kanske bör lägga mig på 1800 kcal/dag. Fokus är ändå att få i mig bra näring och att den mängden inte tillåter snask varenda dag!
Härligt! Ja men precis, vitsen är ju ändå att må bra men ändå inte ta utrymmet till skräp varje dag som jag gjort för länge nu. Sen är det ju det här att man vill ha snabba resultat meeeeen denna övervikt kom inte snabbt heller!Jag går 10 000 steg och tränar 3-5 dagar i veckan. Jag ligger på 1900 och går stadigt ner i vikt, har precis hamnat under övervikt så äter du bra mat kan du säkert äta fler kalorier
(Rättelse, jag ska ligga på 1900, men tror ofta jag ligger högre, har inte orkar registrera maten när jag har semester, men äter oftast enligt dom recept jag har fått)