Klockan kan inte ens ha slagit 23 när du skrev detta, och ändå har du varit på disko?Supertrevlig middag, har varit på disko, och nu är jag trött. Vilken kväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockan kan inte ens ha slagit 23 när du skrev detta, och ändå har du varit på disko?Supertrevlig middag, har varit på disko, och nu är jag trött. Vilken kväll.
Klockan kan inte ens ha slagit 23 när du skrev detta, och ändå har du varit på disko?
Kom på: kryddpeppar klarar jag inte heller. Nästan lika illa som koriander.
Men HUR äter ni då rotmos!?koriander har jag faktiskt lärt mig uppskatta, men precis som @Hyacinth kan jag inte med kryddpeppar.
Inte alls tänker jag!Men HUR äter ni då rotmos!?
Men HUR äter ni då rotmos!?
Rotmos med kryddpeppar och stark senap är ju rena ambrosian!Inte alls tänker jag!
Vi ska äta någon typ av köttgryta med estländsk gurksallad till idag. Det är så fint när sambon står för matlagningen och jag kan ägna mig åt viktigare saker (som buke )
Två av de bästa tingen här i livet! Så torftigt du har det.Utan rot och mos.
Två av de bästa tingen här i livet! Så torftigt du har det.
Nähä du, den går jag inte på. Du tror att du kan smacka i mig vad som helst för att jag inte vet bättre? Kryddpeppar och rotmos är som äppelkaka och vaniljsås, koriander och lime, gin och tonic...Alltså, jag har kommit på nåt godare om man inte är vegan (host). Man gör moset, men river grönmögelost över så det smälter in i moset.
Gör kryddpeppar överflödigt.
Nähä du, den går jag inte på. Du tror att du kan smacka i mig vad som helst för att jag inte vet bättre? Kryddpeppar och rotmos är som äppelkaka och vaniljsås, koriander och lime, gin och tonic...
Näringsbrist? Du, jag är faktiskt glåmig för att jag jobbar natt och ingen annan anledning finns det till det, så det så.Åhååååå, en vegan med näringsbrist
Jomenvisst serru, grönmögelost och mos är en höjdare.