Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tar gärna emot tips på smårätter/tillbehör man kan göra av zuccini och aubergine! Gjorde parmesangratinerad zuccini förra veckan och det var ok men gör gärna något nytt. Inte röror helst utan något annat
Är det helgerån att göra Pico de gallo utan koriander? Jag har nu gjort en omgång enligt konstens alla regler och jag avskyr denna tvålsmakande ört Nästa gång får det bli utan.
*är också tacksam för tips vad man kan göra åt läppar som svider pga jalapeño, det blev lite mycket *
Absolut inte, koriander och kryddpeppar är Blä och får alltid uteslutas.
Koriander är BLÄ och det tycker Leif Mannerström också, alltså är det äckligt på riktigt
Ni är märkliga
Här har vi just ätit en fiskgryta med KORIANDER, chili, lime, kokosmjölk, tomater, salladslök, den fisk som fanns i frysen samt handskalade räkor. utesluta koriandern ur det hade ju varit dumt med tanke på vilken bra kombination av smaker som maten var
Er mat var säkert god osv men koriander är bara inte min grej, det smakar tvål. Jag kanske är avvikande men det står jag för!