R
Raderad medlem 19815
@Koltrast och @jarakamandan sånt värmer i hjärtat på en gammal Findus-anställd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är imponerad av att din strategi är så kulinarisk. Riktig matlagning och riktig mat. Mat som kräver att du tänker, förhåller dig och planerar. Och äter. Och maten är kreativ och inspirerande.Restlunch idag och som vanligt i gryttider är maten bättre dagen efter. Lite roligare med matlåda då.
Middagen bestod av rotfruktssoppa med en klick svart slempropps- och valnötsröra, en massa bladpersilja och lite av särimner-rödkålen på en rågbrödsmacka med keso. Alltihop mycket gott och jag njuter fortfarande av att få lov att äta(ni här är ju mitt crew, ni har kanske fattat att jag flyttat fram trupperna och går i närstrid med en ätstörning) och känner mig så jäkla duktig som jobbar på.
@Koltrast och @jarakamandan sånt värmer i hjärtat på en gammal Findus-anställd!
Jag måste erkänna att jag inte har full koll på vad som hände, det är många år sedan jag bodde i området.Själv bojkottar jag just Findus ärtor efter miljöskandalerna här i Skåne för två (?) år sedan.. Mer nonchalant företag får man leta efter!
@Anna köttfärssås på en torsdag?
OSTKAKA på ostkakans dag