Jag använder fredagar för att komma ner i varv så jag orkar vila upp mig under helgen.
Klokt. Jag läste någon gång att man även bör varva ner de två sista veckorna på jobbet före semestern, för att kunna dra maximal nytta av densamma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder fredagar för att komma ner i varv så jag orkar vila upp mig under helgen.
Hur ska man göra då när man typ inte har annat än arbetshelger på sitt arbetsschema och inte har ett jobb där man tillåts "varva ner" passet innan ledighet? (Arbets)Livet är orättvist, I tell ya.Jag använder fredagar för att komma ner i varv så jag orkar vila upp mig under helgen.
Jag har också läst det. Jag har en medveten strategi, jag tar det lugnt fram till jul. Sen börjar jag trappa ner.Klokt. Jag läste någon gång att man även bör varva ner de två sista veckorna på jobbet före semestern, för att kunna dra maximal nytta av densamma.
Byter jobb? Eller lagar köttsoppaHur ska man göra då när man typ inte har annat än arbetshelger på sitt arbetsschema och inte har ett jobb där man tillåts "varva ner" passet innan ledighet? (Arbets)Livet är orättvist, I tell ya.
Kladdkaka, sen till efterrätt en skål grönsakssoppa och ett knäcke med pepparrotsost och ett stort glas mjölk.
I matlådan till jobbet; rester på gårdagens korvgryta med ris.