Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pulled pork igår, med tortillas, vitlökssås, salsa, gurka, rödlök och grön paprika. Ett trevligt valpolicella (eller valpoli-goodness som vi brukade kalla det i ett kollektiv där jag bodde) till. Och trevligt sällskap!
Pepparrotsfyllda stekta strömmingar, potatismos, egen variant av cole slaw samt lingonsylt. Mycket gott!
Ni som vet allt; var köper jag svagdricka i Stockholm? Jag bor på Södermalm, så helst inte i Farsta... Coop i närheten hade inte, och jag orkar inte leta.
Jo, här ska göras Dunderglögg. Världens enda drickbara glögg.
Cajsa Warg?Ni som vet allt; var köper jag svagdricka i Stockholm? Jag bor på Södermalm, så helst inte i Farsta... Coop i närheten hade inte, och jag orkar inte leta.
Hur gör du den egna varianten av cole slaw? Jag har hamnat i ett litet cole slaw-träsk på sistone
Hyfsat säker på att Ica Aptiten har! Alltså den på Torkel KnutssonsgatanNi som vet allt; var köper jag svagdricka i Stockholm? Jag bor på Södermalm, så helst inte i Farsta... Coop i närheten hade inte, och jag orkar inte leta.
Hyfsat säker på att Ica Aptiten har! Alltså den på Torkel Knutssonsgatan
Paj med rödlök, färsk spenat och trattkantarellstuvning. Hälften/hälften av ädelost och västerbottenost. En skvätt grädde över härligheten. Skippade liksom äggstanningen till förmån för mer ost
Och nu står nästa batch äppelmos på spisen. Har så underbara kollegor som förser mig med säsongsfrukt och -grönsaker!