Åh! Det ska jag laga på onsdag. Tycker tyvärr att det är svårt med grönsakerna till den i övrigt underbara rätten.
Kalla gröna ärtor. Det funkar till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Det ska jag laga på onsdag. Tycker tyvärr att det är svårt med grönsakerna till den i övrigt underbara rätten.
Jag trodde du råkade särskriva och menade "älsklingsmatlådor". Menar du att du står och gör sådana matlådor åt någon annan??
Råkostsallad funkar alltid eller bara rivna morötterÅh! Det ska jag laga på onsdag. Tycker tyvärr att det är svårt med grönsakerna till den i övrigt underbara rätten.
Urk, jag blir illamående av att läsa det där. Både tiden och frukostinnehållet. Jag har nyss ätit smörgås med jordnötssmör och tomat till frukost.Kl är 05.52 och jag har ätit frukost i farten. En styck dammsugare.
Urk, jag blir illamående av att läsa det där. Både tiden och frukostinnehållet. Jag har nyss ätit smörgås med jordnötssmör och tomat till frukost.
Ja, särskilt vid frukostdags.Är vi lite klena?
Låter enastående fult faktiskt, men gott!Kantarellrisotto Cajsa Warg-style, dvs kokt på svart ris(ser riktigt jäkla äckligt ut, men riset verkar klara att behålla kärna riktigt fint) och rödvin. Kommer inte göra om detta, även om smaken blir ok ser det alldeles för oaptitligt ut!
Ja, särskilt vid frukostdags.
Vem var det som tyckte att pasta och pesto är ett sådant lågvattenmärke?