Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JA tack! Jag har en prinsesstårtegalen sambo som vill baka det i jul så jag skulle verkligen uppskatta ett recept .
Det låter lovande! Har du något recept att bjussa på eller några tips på vägen?@Koltrast boeuf borgignon går utmärkt att laga samma dag! Vi lagade det på vår planeringsdag med jobbet förra veckan och det blev väldigt gott. Den sjöd typ 2 timmar fast ju längre desto bättre såklart. Om det är relevant så är han som basade över maten utbildad kock med många års erfarenhet.
Vi åt potatismos på mandelpotatis till, kryddad med parmesan och vitlök.
Återkommer om en stund.Det låter lovande! Har du något recept att bjussa på eller några tips på vägen?
Vi gjorde efter ett recept på recept.nu som heter burgundisk gryta. Vi hade palsternacka och extra morot i samt hackade färska örter uppepå.Det låter lovande! Har du något recept att bjussa på eller några tips på vägen?
Tack, jag ska kika på det!Vi gjorde efter ett recept på recept.nu som heter burgundisk gryta. Vi hade palsternacka och extra morot i samt hackade färska örter uppepå.