Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
25-30 pers är rätt många. Mycket mat att laga i ett vanligt kök. Och tofu är lite halvdyrt. Jag skulle akta mig för att vara överambitiös.
Pumparöra/-mos är riktigt gott! Ugnsbakad butternutpumpa stötes med olivolja, salt och peppar. Lite örter och vitlök så har man en god röra att bre på bröd. @Koltrast
Jag jobbar på hipstergejen (är ju bukes hipsterorakel). Ska äta piffiga färdiga maträtter utan tillsatser från svindyra ekorekohipsterbutiken i närheten. De är så hippa att svensk fläckig prickig fallfrukt kostar 55kr/kilot.
Sug på den ni.
Efterrätt blir likaledes apdyr glass från ovan nämnda butik.
Ska givetvis handla iförd sambons cooooooola oversize (kräks) kavaj. Käckt, sådär.
(Ja, jag har fått ett presentkort...)
Fallfrukt för 55:-/kg? Vet du, bor du i stockholmsområdet är du välkommen att plocka fläckiga ickefallande äpplen gratis för jag lär inte använda dem mer än till mellis åt tösen så det blir en del spill. Naturligtvis eko. Du får skicka PM isf.
Du är en verklig förebild, @Hyacinth. Ditt inlägg inspirerar mig att inför kvällens morotssoppa gå och köpa morötter i blandade färger - du vet, lila, vita, gula, förutom de vanliga orange. Ekologiskt odlade, givetvis. Tycker att det är det minsta jag kan göra för hipsterkulturen så här på en tisdag.
Jag har nu ställt den att koka en halvtimme under lock och bestämt mig för att inte tjuvtitta på färgen under tiden.Håll fanan högt kamrat! Undrar över vilken fär soppan får. Lila är lite vanskligt, sade hon som lade rödbetor i sin thaisoppa.