Fast hipsters äter ju även vanlig senap. Eller åtminstone sådan senap som vanligen kallas för senap, om än mer hipstriga sorter. På ett hipstrigt korvställe där jag äter ibland, tex, har de häpnadsväckande senapssorter.Hipstersenap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast hipsters äter ju även vanlig senap. Eller åtminstone sådan senap som vanligen kallas för senap, om än mer hipstriga sorter. På ett hipstrigt korvställe där jag äter ibland, tex, har de häpnadsväckande senapssorter.Hipstersenap?
Låter gott! Men jag förstår fortfarande inte vad influencer är för något? (och kan inte låta bli att känna mig liite snuvad på magisk pasta som kan bota influensa...)
Kulturtants-sweet chili?Jag skulle vilja ha ett motsvarande ord för sriracha!
Hipsterketchup tänker jag @AnnaKulturtants-sweet chili?
Jag skulle vilja ha ett motsvarande ord för sriracha!
Hipstersenap?
Men, den heter ju redan hipsterketchup! Vi kan ju inte bara döpa om den när den ju har ett etablerat namn!? Hallå, det går ju inte!Hipsterketchup tänker jag @Anna
*googlar Baskéso*... oh wait, bas-keso?
*häller upp mer kaffe*
Ja. Det är Crema di Balsamico. Används av kulturtanter ungefär som icke-kulturtanter kan använda sig av ketchup.
Ja, det låter som en lämplig åtgärd.Ska jag gå igenom alla Tittar in ditt kök-trådar och läsa dem med helt nya ögon?
Om jag någonsin kommer hem ska jag få något mättande på temat Ostig Grågulhet. Lite nyfiken är jag, MEN det är bihustrun som kockar idag. Alltid lite oroande, som ni vet.