Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta, men vad är denna influensa pasta som omnämns titt som tätt i tråden?
Det kommer bli titeln på din självbiografi ”mitt liv som tortelliniINFLUENCER”Mitt bidrag till eftervärlden.
INFLUENCERtortellini!!
Det kommer bli titeln på din självbiografi ”mitt liv som tortelliniINFLUENCER”
Jag minns den inte ens!Jag är ju även skapare av BASKESORÖRA till bakpotatis. men den slog inte igenom på samma sätt
*googlar Baskéso*... oh wait, bas-keso?Jag är ju även skapare av BASKESORÖRA till bakpotatis. men den slog inte igenom på samma sätt
Kulturtantsketchup????Jag lagar risotto. Med två sorters tång i. I bästa fall blir det ätligt. För säkerhets skull lagar jag även ugnsrostad fänkål med parmesan och valnötter. Och givetvis kulturtantsketchup.
Ja. Det är Crema di Balsamico. Används av kulturtanter ungefär som icke-kulturtanter kan använda sig av ketchup.Kulturtantsketchup????
Ja. Det är Crema di Balsamico. Används av kulturtanter ungefär som icke-kulturtanter kan använda sig av ketchup.
Hitta på ett!Jag skulle vilja ha ett motsvarande ord för sriracha!
Hitta på ett!
Jag skulle vilja ha ett motsvarande ord för sriracha!
Jag funderade också på det. Tex med senap som förebild.Het/hot kulturtantsketchup?
Jag funderade också på det. Tex med senap som förebild.
Jag läser som en kratta var är influencerpasta då? (Gissar att der inte har med sjukdom att göra )Mitt bidrag till eftervärlden.
INFLUENCERtortellini!!
Jag läser som en kratta var är influencerpasta då? (Gissar att der inte har med sjukdom att göra )
Ja jag jobbar stenhårt på det nu. Väldigt bra sätt att prokrastinera tråkiga arbetsuppgifter på!