Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enastående. Första torsdagen i juli. Jag visste det egentligen.
Ja du borde veta bättre! Nu är ju dessutom värsta marknadsdagenEnastående. Första torsdagen i juli. Jag visste det egentligen.
En på lunchmenyn med laxsashimi och ris och sojabönor. Se bild ovan.
Kaffet var ODRICKBART.
Samma här! Var ääär den?Är helt perplex över frånvaron av sol idag.Lagar linscurry på kokosmjölk, citron, massor av lök och five spices.
Här var lite molnigt och svalt i morse. Jag blev helt förvirrad!Samma här! Var ääär den?
Jag var helt överlycklig, framförallt när jag även såg agg det verkar kunna bli regn på tisdagHär var lite molnigt och svalt i morse. Jag blev helt förvirrad!
Säg som det är - det var PIPPIN som inte orkade?delar av familjen somnade utan middag och gjorde ett kort men intensivt mellanspel 20-21.30,
Helt orelaterat kommer jag att tänka på en dag för några år sedan då partner plötsligt började prata om hur mysigt det numera var. Det var ett par veckor efter det att minstingen äntligen flyttat.Vi är åter samlade hela klanen! Detta firades med psykbryt och känslostormar, delar av familjen somnade utan middag och gjorde ett kort men intensivt mellanspel 20-21.30, andra åt greek style naturell yoghurt med havrekuddar och lingon, en utsjasad partner åt carbonara och undertecknad ville bara ha rosé och choklad. Tingens ordning, knoppar som brister och satans knottbett.
Här var lite molnigt och svalt i morse. Jag blev helt förvirrad!