Mumsar i detta nu Zetas crostini med ost och marmelad (min hemgjorda) medan jag vaktar grillen. Chèvre och en trevlig Tome basque. Dricker mitt vanliga Les fumées blanches till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Platon tyckte att rund var den finaste formen, alltså klotrund, cirkelrund är inte lika fint.Vi har ätit tacos modell minimalistisk swacos, på det en timslång promenad i naturen och nu Brooklyn lager och choklad med hela hasselnötter. Putin kan dra dit pepparn växer, rund är också en form. BASTA!
Usch, jag köpte också den igår efter all lovsång här på buke. Men fy så vidrig den var! Jag tyckte den smakade som härsket margarin! Så för mig blev det en totaldiss."Råkade" köpa bregott brynt idag. Testäter på macka nu. Vitaste möjliga frallan och rökt skinka påGott, hur som helst (men först hade jag glömt att det var annat smör på mackan och undrade vad som smakade så konstigt
). Ska testa det på allt möjligt nu!
Köpte ännu mer saker till olika maträtter i alla fall. Nu måste jag bara ta mig samman och laga något av det också...
Orka laga mat.....