Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
STACKARS DIG!Jaha. Fixade till alkoholtillgången idag. Har precis ätit en bit lax (som för övrigt blev Mycket Lyckad) med sallad på matvete, sparris, gröna sojabönor, rädisor, sugar snaps och fetaost. Ett litet glas vitt VLIN till (litet pga ska åka till stallet om en liten stund). OCH SÅ ÄR VLINET INTE GOTT!!!
Jaha. Fixade till alkoholtillgången idag. Har precis ätit en bit lax (som för övrigt blev Mycket Lyckad) med sallad på matvete, sparris, gröna sojabönor, rädisor, sugar snaps och fetaost. Ett litet glas vitt VLIN till (litet pga ska åka till stallet om en liten stund). OCH SÅ ÄR VLINET INTE GOTT!!!
Jag skulle kunna betala rätt bra för att ha dig som personlig kock känner jag!Jag laddar för att laga någon sorts citronpasta. Massor av stekt sparris till, och lite pinjenötter.
Om det faktiskt kallades för middag, hade jag blivit lite skakad, faktiskt.Den där när man blir bortbjuden på middag och det serveras korv med bröd med ursäkten "Vi visste inte vad lilla allergikern kunde äta". Tja, en kan ju fråga?
Helt ok att käka korv med bröd om man hänger i skogen en em men det var väl inte vad jag trodde att jag skulle få i kväll.
Jag funderar om jag är lite besviken för valet av mat eller om jag är glad för att de svalde sina demoner och faktiskt försökte bjuda oss på något och ville "tänka själva". Jag tror det är en blandning.
Buketräff för matnördar?Mitt största matönskemål just nu är att äta GOD mat tillsammans med andra människor. Och gärna dricka någon form av alkohol. Lunch på jobbet eller elvakaffe hos föräldrarna/systern räknas inte.
Vinet går för övrigt ner!
Gärna! Jag bor ju i samma trakter (typ) som du gör. Med flera!Buketräff för matnördar?
Det önskar jag mig också.Mitt största matönskemål just nu är att äta GOD mat tillsammans med andra människor. Och gärna dricka någon form av alkohol. Lunch på jobbet eller elvakaffe hos föräldrarna/systern räknas inte.
Vinet går för övrigt ner!
Var bor du typ? Jag bor nära @Killaloe när jag är på landet.Gärna! Jag bor ju i samma trakter (typ) som du gör. Med flera!