athena_arabians
Trådstartare
Det var mycket bra bubbel! En Nyhet, ta mig tusan.
Proletärlivet är roligare om man äter gott bestämde vi.
Toppen, jag kollade och det närmaste Bolaget har den i hyllan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var mycket bra bubbel! En Nyhet, ta mig tusan.
Proletärlivet är roligare om man äter gott bestämde vi.
Idag blev det pepparrotsfisk med potatis och sallad till det.
Misär. Omelett med rödkål och lupinbönor i till lunch. Omelett med spenat i till kvällsmat, tio timmar senare. Och ett gott fröknäcke, högst två år gammalt. Nu ett tröstande glas okultiverat rödtjut ur box. Jag älskar prestigefritt vin! Landet. Ah, landet.
Jag kan behöva energitillskottet. Den sista timmen av de där tio som förflöt på fastande mage efter lunchen, ägnade jag åt att cykla 15 kilometer från stallet till sommarhuset.Gå ut och gnag i dig lite kirskål också, det är du värd!
Box kan rädda liv, har jag hört.
Vi kanske kan ha en bokcirkel på All I wnat for Christmas är planekonomi?På väg från kapitalismens högborg möbelvaruhuset hamnade jag igår av misstag och till min förvåning mitt i ett demonstrationståg, ety de tågade förbi min port. Jag var helt dagvill.
Den politiska depression som tycks råda i tråden råder alltså även här.
Efter att ha grundat med gröt och havremjölk efter en löptur gjorde jag idag bot genom att skåla i cava för planekonomi och sex timmars arbetsdag. Till cavan fick jag rosmarinnötter och jordärtskockschips, sardeller, jättekapris, manchego och foccacia.
Det är bästa boken everVi kanske kan ha en bokcirkel på All I wnat for Christmas är planekonomi?
Det är bästa boken ever
Och även jag missade denonstrationstågen men jag är å andra sidan en arbetare som jobbar på röda dagar Så engagemanget är iaf inte miserabelt, bara mitt arbetsliv Kompenserade det genom att dricka varm choklad och äta rostmackor på arbetstid.
Idag har jag sovit halva dagen vilket gjorde att rester kändes som bästa idén! Hittade rödbetsbiff och tomatraita i kylen som sen kompletterades med couscous och färsk lök. Helt okej ändå, framförallt som jag avslutade dagen med en toast på levain samt lite för mycket B&J-glass
Vi kanske kan ha en bokcirkel på All I wnat for Christmas är planekonomi?
Såklart! Fast jag tycker det är fel att inte storhelgsOB går in även 1a maj, det är verkligen en stor och viktig helgdag ju!Men du fick väl OB iaf?!