har jag sagt att jag älskar dig?Höhöhö, mvh Så Kul med Gravidskämt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har jag sagt att jag älskar dig?Höhöhö, mvh Så Kul med Gravidskämt
Hej hallå! Vem är det som gör spetskål i ugn jämt? Har smygläst här rätt länge och nu har jag tänkt på ugnsbakad spetskål hela veckan. Hur går en till väga? Vad vill kålen kryddas med?
Jag gör, rätt ofta! Olivolja, flingsalt och rikligt med pressad citron i ugnen, därefter någon god stark sås på. Sriracha springs to mind
Jamen visst, citron glömde jag ju skriva! Blir sjukt gott!Jag gör, rätt ofta! Olivolja, flingsalt och rikligt med pressad citron i ugnen, därefter någon god stark sås på. Sriracha springs to mind
Igår kom jag mig äntligen för att göra en sallad som jag såg på en sån där käck Facebookfilm häromveckan - så enkelt men så himla gott. Svarta bönor, rödlök, körsbärstomater, paprika, limesaft, vitlök, ingefära, chili. Hacka, blanda, dressa, njut!
Jag åt med stekt kyckling och keso, men den är liksom en rätt i sig själv om man äter en större kvantitet På filmen åts den till/på bakad sötpotatis.
har jag sagt att jag älskar dig?
Jag med!Imorgon vill jag ha något lite mer fancy!
Hembakt tunnbröd är något av det bästa som finns!
Förra sommaren stod jag en heldag i en bakstuga och bakade mjukt och hårt bröd i ett 9-timmars maraton. Tror EN kaka blev godkänd av damen som ledde mig och syskonets arbete. Det var tydligen bra jobbat.
PARTNER och jag förfasar oss över frukosten, som så ofta, över dagens middagstips i DN. Idag innehåller receptet 6 dl grädde till fyra personer och den enda grönsaken är två matskedar hackad lök.