Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle ha rest med en mycket trevlig och tjusig kvinna men nu blir det med hennes doktorand istället.Åh, vilken besvikelse.
Pasta med gula kantareller, purjolök, grädde, vitt vin och massa parmesan. GOTT.
Och gissa vem som åker till KONFERANGS i huvudstan imorgon till fredag
För mig bär det av mot Piteå framöver. Piteå. För datainsamling.Pasta med gula kantareller, purjolök, .Och gissa vem som åker till KONFERANGS i huvudstan imorgon till fredag
För mig bär det av mot Piteå framöver. Piteå. För datainsamling.
Skyhög glamourfaktor i Piteå.Du är så glamorööös! Pitepalt och doktorand, fint ska de vara.
Te, ett glas brämhults hallon och skorpor
Visst älskar ni min nya "tacksam för allt-attityd"
Smällt i mig en skorpa, lunch blev otippat jättegod Meze i dödstråkig miljö eftersom KÄRA MAKEN bestämde sig för att jag behövde en utflykt. Det behövde jag.
Nu sitter jag och hoppas på att hen förstod min ytterst subtila hint om att köpa skagenröra på Melanders fisk.
Subtila hinter är alldeles för risky.
Jag brukar köra slägga, det är lagomt subtil nivå
Dessutom, vad är det med karlar och mängder? Pappa och särbon var/är likadana. Man säger att man behöver några tomater och får en halv påse Några tomater är för mig max fyra st.
Pollyanna - var det inte så hon hette den konstant tacksamma?
Ja! Det enda de gör riktigt bra är palak paneer, så undvik allt annat! Take away ger dubbel portion@VLMF Akut! Hilfe, är det Delhi som är bra? Och vad rekommenderar du?
Taaaack!! Jag funderade ett tag på att baka mig en smörgåstårta, men kom på andra tankar och låter därför sambon bjuda mig på middagIdag är ingen vanlig dag... för det är @Killaloes födelsedag! Må din dag vara fylld av god mat och dricka