Den är mycket klädsam för en TVÅBARNSMOR.Te, ett glas brämhults hallon och skorpor
Visst älskar ni min nya "tacksam för allt-attityd"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är mycket klädsam för en TVÅBARNSMOR.Te, ett glas brämhults hallon och skorpor
Den är mycket klädsam för en TVÅBARNSMOR.
Praktisk hårlängd är viktigt också! Jag hade en bok där man instruerades om det.Gud ja. Har till och med skaffat praktisk hårfärg. Bävernylonjackan väntar väl runt hörnet
Praktisk hårlängd är viktigt också! Jag hade en bok där man instruerades om det.
Lysande. För långt hår var viktigt att undvika enär det blir både slitet och kladdigt då BEBIS drar och pysslar med det. Slitet och kladdigt hår vore ju en fullständig KATASTROF.O ja, just nu strax nedanför axlarna. Tofs-längden. Mycket praktiskt.
Te, ett glas brämhults hallon och skorpor
VÄLSIGNELSEN har förändrat henne!Har aldrig sett så många hjärtsmileys från dig tidigare
Har aldrig sett så många hjärtsmileys från dig tidigare
Smällt i mig en skorpa, lunch blev otippat jättegod Meze i dödstråkig miljö eftersom KÄRA MAKEN bestämde sig för att jag behövde en utflykt. Det behövde jag.
Nu sitter jag och hoppas på att hen förstod min ytterst subtila hint om att köpa skagenröra på Melanders fisk.
Så himla fint att du äntligen fått en medicin som gör livet åtminstone en aning lättare och din kost oändligt mycket roligare, vad det verkar.Vi har klara kommunikationssvårigheter
Jag får sätta ihop min egen skagenröra. Men räkorna och övriga ingredienser kom hem.
Bonus: slipper majonnäs.
Nackdel: måste resa mig ur soffan.
Bonus 2: det följde med glass från haääägen daaaasz model salted caramel hem.
Partnern är förlåten för att ha problem med att ta subtila hintar.
När jag äter skagenröra (hoppas jag, viljan finns i alla fall) äter partner nån moussakahybrid med labneh och olivsallad-ish.
Så himla fint att du äntligen fått en medicin som gör livet åtminstone en aning lättare och din kost oändligt mycket roligare, vad det verkar.
Trösterik middag: carbonara med ärtor. Behövde tröst för kollegan jag skulle ut och resa med är sjuk och nu får jag nöja mig med en ung slyngel istället.
Snarare datainsamling.KONFERANGS?
Snarare datainsamling.