Tittar in i ditt kök, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smällt i mig en skorpa, lunch blev otippat jättegod Meze i dödstråkig miljö eftersom KÄRA MAKEN bestämde sig för att jag behövde en utflykt. Det behövde jag.
Nu sitter jag och hoppas på att hen förstod min ytterst subtila hint om att köpa skagenröra på Melanders fisk.

Vi har klara kommunikationssvårigheter:cry:
Jag får sätta ihop min egen skagenröra. Men räkorna och övriga ingredienser kom hem.

Bonus: slipper majonnäs.
Nackdel: måste resa mig ur soffan.
Bonus 2: det följde med glass från haääägen daaaasz model salted caramel hem.

Partnern är förlåten för att ha problem med att ta subtila hintar.

När jag äter skagenröra (hoppas jag, viljan finns i alla fall) äter partner nån moussakahybrid med labneh och olivsallad-ish.

Vi har klara kommunikationssvårigheter:cry:
Jag får sätta ihop min egen skagenröra. Men räkorna och övriga ingredienser kom hem.

Bonus: slipper majonnäs.
Nackdel: måste resa mig ur soffan.
Bonus 2: det följde med glass från haääägen daaaasz model salted caramel hem.

Partnern är förlåten för att ha problem med att ta subtila hintar.

När jag äter skagenröra (hoppas jag, viljan finns i alla fall) äter partner nån moussakahybrid med labneh och olivsallad-ish.
Så himla fint att du äntligen fått en medicin som gör livet åtminstone en aning lättare och din kost oändligt mycket roligare, vad det verkar.

Jag har ätit skagenröra. Den blev lite blaskig, men god. Räkorna luktade lite skumt så jag kastade dem och tog fram en påse frysta, det är ju INTE samma sak. Men nöden och välsignelsen har dåligt tålamod så...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka