Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Savoury är matigt. Jag är också irriterad på att det inte finns en bättre motsats till sweet.Jag har trott att pikant innebär mer sting medan savoury är något jag tolkat som mer allmänt matigt och smakrikt.
Savoury är matigt. Jag är också irriterad på att det inte finns en bättre motsats till sweet.
Har en miljon säsonger av engelskspråkigt Masterchef till grund för mitt påstående.
Haha! Snarare blir jag helt häpen över hur svårt det är. Eller rättare sagt, hur små marginalerna är mellan succé och misslyckande. Inte minst när det gäller bakning - där verkar man behöva en master i kemi.Du Borde vara asgrym på att laga mat. Faktiskt.
Jag är helt inne på din linje här Nu är min sambo förvisso fysiker men ändå, han bakar betydligt bättre bröd än mig och förstår sig på det där med surdeg. Och det måste ju bero på hans utbildningInte minst när det gäller bakning - där verkar man behöva en master i kemi.
Zucchinirullarna lät recept?Efter en veckas ynklighet på grund av sjukdom har jag iaf kommit igång med matlagandet.
De senaste dagarna har bjudit på bland annat lammfärsfyllda zucchinirullar med tomatsås, kycklingfajitas, stekt ris med srirachamarinerad kyckling och lax med spenat och Västerbottenost. Dagens middag bestod av morots- och linsbiffar med sweet chili-stekt potatis, varm fetaost och gräddfilssås.
Jag skrev visst fel, menade aubergine Men det borde fungera typ lika bra med zucchini! Det var supergott och jag använde det här receptet (men struntade i paprikapulvret)Zucchinirullarna lät recept?