Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bjöd föräldrarna på Lotta Lundgrens falska pekinganka -stor succé. Föräldrar jublar över rätter de aldrig provat innan Nu ost och rödvin resten av kvällen.
PS! Öppnade ostron själv till förrätt. Dödssvårt trots Youtube-instruktioner. Någon som har ett knep?
Din skapelse tar fenomenet skinkrosor till nya höjder. Den där är så mycket mer köttig, hud- och slemhinnelik än de jag tidigare skådat!Kolla vad @Killaloe köpte åt mig igår på självaste 34,5-årsdagen!
Åkte genast hem och övade på skinkrosor!
Mamma smsade just och upplyste mig om att jag hade missförstått, det är laxrosor på bilden. Fick förklara läget.
Annars åt jag hemgjord pizza igår, utan skinkrosor men med salami och annan skinka samt lite ädelost.
Din skapelse tar fenomenet skinkrosor till nya höjder. Den där är så mycket mer köttig, hud- och slemhinnelik än de jag tidigare skådat!
Min tanke också! Ser ut som något som gynekologer övar på.Din skapelse tar fenomenet skinkrosor till nya höjder. Den där är så mycket mer köttig, hud- och slemhinnelik än de jag tidigare skådat!
Min mage tycker det är sådär halvfenomenalt och inte blev det bättre för att nötterna liksom hoppade in i min mun allihop. Varför är nötter så svårt att sluta äta? My ass att nötter skulle vara så mättande att en bara kan äta några stycken...Det låter fenomenalt @Koltrast