Pukor o trumpeter, någon har en tårta i sin avatar.
![]()
Tack!
I kvall ska vi ga ut och ata. Forst blir det nog vinprovning nagonstans (hela omgivningen har ar uppbyggd av vin och ol provning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pukor o trumpeter, någon har en tårta i sin avatar.
![]()
Olja och majsmjöl samt ganska hög värme och att rosta dem utspridda i ett lager på het plåt gav mycket tillfredsställande krisp, tyckte jag!
Ja, detta funkade! Jag har provat allt tidigare men majsmjölet gjorde susen, de blev som på RESTURANG!
Jag blir dubbelt gräsänka ikväll då både sambon och vännen som är på besök har haft mage att göra sina egna planer för kvällen. Utan mig!Men de ska i alla fall till två olika städer (så vitt jag vet...
) så någon opassande ROMANGS behöver jag i alla fall inte oroa mig för.
I vanliga fall brukar det gå utför när jag blir lämnad att laga mat åt bara mig själv, men för nuvarande har vi så mycket gott i kylen (trevligt att ha besök så man får en anledning att handla lite extra gott!) att jag känner mig riktigt insiprerad! Det blir nog någon slags fajitas med avocadosallad, jag känner för något kryddigt efter måndagens småmjäkiga gulasch. Sedan gör jag semla av våra hembakade bullar till efterrätt, hade jag tänkt. Sämre torsdagar har jag definitivt haft!