Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick ett wienerbröd med citronkräm.
Behövde det. Jag är usel på att vara VÄLSIGNAD, kräks, har ont, är sur och trött.
Usch, ja, det är vidrigt. Urusel konstruktion.Fick ett wienerbröd med citronkräm.
Behövde det. Jag är usel på att vara VÄLSIGNAD, kräks, har ont, är sur och trött.
Drabbad av en förbannelse månne?
Fick ett wienerbröd med citronkräm.
Det har jag missat! (tror jag?) Hur som helst; Grattis!!
Jag med! Har haft mina misstankar pga vissa inlägg men inte vågat chansa. GRATTIS!
Låter som en film i stil med the ring eller the purgeGrattis @Hyacinth till THE BLURSE (blessing/curse).
Och här har jag trott att aversionen mot varm mat beror på svärmor Grattis @Hyacinth
Ska vi ordna en babyshower åt dig?! Tror @niphredil kan ställa upp som koordinator?
Tackar tackar för alla hjärtliga gratulationer till min fertilitet
Croissant och islatte till frukost, VI FLYTTAR HEM IMORGON!!!!
Eh dum fråga, rosa om tjejdinosaur och blå om pojkdinosaur. Såklart!Jaaaa vilken färg ska en dinosaurie ha?
Eh dum fråga, rosa om tjejdinosaur och blå om pojkdinosaur. Såklart!
Du menar glass?Yay! Du får fira med någon god kall mat
Åh då får vi inreda showern med hälften hälften och sen kan vi alla lägga händerna på din mage och gissa könet. Sen fortsätter kalaset i respektive färg beroende på vilket kön som en valt. Så hälften kan ju stå i rosa och hälften i blått. Skulle alla enas om ett kön men det visar sig vara fel (Gud förbjude liksom) så får vi ha en korrigeringsshower där alt är i RÄTT FÄRG!Ja såklart! Men jag vet ju bara att det är en t-Rex än så länge.