athena_arabians
Trådstartare
Jodå. Jag tog förseningen rätt lugnt, men jag freakade tyvärr lite när han till sist dök upp.
Ja, det är väl kanske inte riktigt vad man förväntar sig till påskmiddagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå. Jag tog förseningen rätt lugnt, men jag freakade tyvärr lite när han till sist dök upp.
Jag har tappat inspirationen för matlagning, en halvtrasig spis gör såklart sitt till.
Pyttipanna med ägg, hur upphetsande är det? Tyvärr är det på den nivån jag är just nu.
Hur som haver, jag behöver öva på att äta fisk för det är inte min starka sida. Det är lite jobbigt i vissa arbetssammanhang när det ingår mat och det ställs ner en portion med fisk framför näsan.
Har någon här ett bra fiskrecept där man maskerar smaken av fisk ganska mycket? (kryddor/sås/whatever)
Jag tvivlar just nu. Vi har en krisgrupp på jobbet för oss som renoverar, vi luftar vår förtvivlan vid kaffemaskinen på morgonen.
Jag tvivlar just nu. Vi har en krisgrupp på jobbet för oss som renoverar, vi luftar vår förtvivlan vid kaffemaskinen på morgonen.
Stackars övre medelklass i innerstan.
Nä. Nu ska de byta bänkskiva. Igen. Tydligen är den för smal.Skämt åsido, nä inte kul. Jag känner mig alltid så himla utlämnad till hantverkare, de kan typ säga vad som helst och jag blir ändå lurad.
Vilka proffs.Nä. Nu ska de byta bänkskiva. Igen. Tydligen är den för smal.
Vilka proffs.
Många förstår inte hur svårt denna utsatta minoritet har det.Stackars övre medelklass i innerstan.
Många förstår inte hur svårt denna utsatta minoritet har det.
En pjäs, allra minst, tycker jag! Den moderna dramatiken lider STOR brist på skildringar av just den där minoritetens lidanden, djupt upplevda från insidan.Jag funderar på att skriva en insändare.
En pjäs, allra minst, tycker jag! Den moderna dramatiken lider STOR brist på skildringar av just den där minoritetens lidanden, djupt upplevda från insidan.
Norénsk-Bergmansk misär! Tänker lite Fanny och Alexander möter JAGET i form av hantverkare med stora muskler och bristfälligt ögonmått. Allt upplevt på 64 kvadratmeter medan en liten hund biter sönder alla strumpor hon hittar.
Jag skulle garanterat gå och se den Thorsten Flinck som hantverkare kanske?
Gode Gud. Fick precis samtalet från Norén aka en granne som undrade vad som pågår hemma hos oss. Tydligen har hantverkarna himla trevligt på vår balkong mest hela dagarna. Jäkla festligt.
Nedra SPÄKPLUMPEN (med Ä). Jag vill ha ett glas rödvin.
Det vankas ännu en tid med pulvermos i von Triersk stämning, med andra ord ?
Vitfisk, varm lax är överkurs  (fast gravad och rökt går bra)Vilken typ av fisk brukar gå ner lättast, vitfisk eller laxfisk? Det brukar ju finnas torskrygg till bra pris och den kan man göra mycket gott med. Kryddning med chili gör ju att det blir mindre fisksmak som går igenom.
En indisk fiskcurry?