Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror ni vi är hemma? Svar NEJ.
Jag hade lite önskemål. Typ att kunna öppna ugnsluckan utan att den mosar luckan under... Och en toalett är ju piffigt!
Det går bra nu, eller?
Fy vilket elände ni hamnat i Men majoriteten av hantverkare är tyvärr avföda. Jag är glad att enda problemet lokalt är rörmokaren, det går att få tag på bra snickare och elektrikern är
Men alltså. Om jag skötte mitt jobb sådär skulle jag inte ha nåt jobb.
Folk klagar på SJ, men min målare var två år försenad.Men alltså. Om jag skötte mitt jobb sådär skulle jag inte ha nåt jobb.
Folk klagar på SJ, men min målare var två år försenad.
Det går bra nu, eller?
Fy vilket elände ni hamnat i Men majoriteten av hantverkare är tyvärr avföda. Jag är glad att enda problemet lokalt är rörmokaren, det går att få tag på bra snickare och elektrikern är
De bra hantverkarna hör man inte så mycket om (precis som det brukar vara) och de är nog trots allt i majoritet.
Ikväll kommer en väninna hem till mig på middag. Jag fick med mig torskrygg hem, fiskad av dyre far i Norge i våras, som jag ska köra i ugnen med dill, citron, pepparrot och lite smör. Det blir väl kokt potatis till och gröna slemproppar och eventuellt gör jag en liten romsås också. Vet att vännen gillar sås så varför inte... nä, men skyn från fisken i ugnen blir ju såsig också. Vi får se hur det blir!
Två såser?
Ja, precis, eftersom jag vet att hon är ett stort såsfan så varför inte?
De bra hantverkarna hör man inte så mycket om (precis som det brukar vara) och de är nog trots allt i majoritet.
Jag har tappat inspirationen för matlagning, en halvtrasig spis gör såklart sitt till.
Pyttipanna med ägg, hur upphetsande är det? Tyvärr är det på den nivån jag är just nu.
Hur som haver, jag behöver öva på att äta fisk för det är inte min starka sida. Det är lite jobbigt i vissa arbetssammanhang när det ingår mat och det ställs ner en portion med fisk framför näsan.
Har någon här ett bra fiskrecept där man maskerar smaken av fisk ganska mycket? (kryddor/sås/whatever)
Inget, han verkade tycka att det var helt normalt när han dök upp på påskaftons eftermiddag. Cirka två år efter avtalad tid.Vad sa hen när hen dök upp?
Inget, han verkade tycka att det var helt normalt när han dök upp på påskaftons eftermiddag. Cirka två år efter avtalad tid.
Jodå. Jag tog förseningen rätt lugnt, men jag freakade tyvärr lite när han till sist dök upp.Det finns trots allt en viss dråplig komik i det hela.