Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är i München. När min värd fattade att jag bor i Göteborg avrådde han mig från fisk och skaldjur här.Ikväll äter jag färska räkor. I Bohuslän. Med rostat bröd och aioli. Längtar redan och funderar på att provsmaka en nu på en gång. Bara så att de verkligen är goda, liksom...
Ikväll äter jag färska räkor. I Bohuslän. Med rostat bröd och aioli. Längtar redan och funderar på att provsmaka en nu på en gång. Bara så att de verkligen är goda, liksom...
Din lyckost
Jag åt färska räkor på kräftskivan förra helgen, sjukt goda men ohemult dyra men, de färska kräftorna från Vättern var snäppet dyrare ändå
Förmodligen, det är vansinniga priser på dem! De är inte värda det enligt min mening. Färska havskräftor däremot
Ikväll blir det rökta räkor här
Vaaa, har trattisarna redan kommit? Känns tidigt .Igår åt vi gulasch från konserv. Den var jättegod!
Idag blir det nog samma. Jag har matkasse-mat i kylen men noll lust att tillaga något alls.
Möjligen smörsteka de sista trattisarna och äta på macka. Resten har jag torkat, har inte plats i frysen
Stockholm - Skåne 1-0.Jag vet folk i såväl Göteborg som Uppsala som redan plockat trattisar Går under av avundsjuka och stressmage över alla trattisar som ingen (jag) plockar!
Jag plockar alla jag kommer åt, bara för att inte äta demJag vet folk i såväl Göteborg som Uppsala som redan plockat trattisar Går under av avundsjuka och stressmage över alla trattisar som ingen (jag) plockar!
Det har jag också varit med om i ungefär samma skogar.Jag plockar alla jag kommer åt, bara för att inte äta dem
Men skämt åsido så har senaste veckans torra och soliga väder inte alls varit bra för trattisarna, de har liksom skrupnat ihop och typ imploderat i skogarna hemma hos mig. Var likadant en period i förra året där jag hittade massa små typ mattor av trattisar som sen bara förtvinade till inget
Jag känner mig lurad och kränkt och ska stämma skogen för falsk marknadsföringDet har jag också varit med om i ungefär samma skogar.