Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smörgåstårta och nubbe och I will survive som nubbevisa, kanske? Pax för de pastejdoppade räkorna och skinkrosen!Nåt sånt
Vi räknade och kom på att av 7 begravningar förra året så serverades smörgåstårta på 5 av dessa. På den 6:e chark och ost, på den 7:e lax, nypotatis och lite annat.
Och spela lite ABBA tänkte jag, men den RINGMÄRKTE satte i halsen av "the winner takes it all".
Tror jag lutar mer åt Dancing Queen och kanske nåt annat som det är lite fest över, typ "15 minuter från Eslöv" och "här kommer Mårtensson".
Smörgåstårta och nubbe och I will survive som nubbevisa, kanske? Pax för de pastejdoppade räkorna och skinkrosen!
Jag var nära att svara: Det ser jag fram mot!Du är välkommen på min avskedsfest!
Jag är lite inne på Jerry Williams till efterrätten (frukttårta med gelatin på).
Jag var nära att svara: Det ser jag fram mot!
Födelsedagen kan vara ett lämpligt datum.Jag med! Tycker verkar lajbans. Kanske får ha ett pre-dead-party.
Smörgåstårta och maskarNåt sånt
Vi räknade och kom på att av 7 begravningar förra året så serverades smörgåstårta på 5 av dessa. På den 6:e chark och ost, på den 7:e lax, nypotatis och lite annat.
Och spela lite ABBA tänkte jag, men den RINGMÄRKTE satte i halsen av "the winner takes it all".
Tror jag lutar mer åt Dancing Queen och kanske nåt annat som det är lite fest över, typ "15 minuter från Eslöv" och "här kommer Mårtensson".
Ett deadshower party? Kan man ha BS kan man väl ha DS?Jag med! Tycker verkar lajbans. Kanske får ha ett pre-dead-party.
Linus födelsedag firas med ratatouillepaj och mandeltårta (från gårdagens namnsdagsfirande).