Kryddar i smyg?
Japp. Kastar i lite peppar och timjan när jag ändå går förbi. Mycket jämställt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kryddar i smyg?
Fint av dig att du boostar hans självförtroende! Han får tro att det är han som kryddar sådär gott.Japp. Kastar i lite peppar och timjan när jag ändå går förbi. Mycket jämställt.
Fint av dig att du boostar hans självförtroende! Han får tro att det är han som kryddar sådär gott.
Visst är det. Tappar en vitlök här, en nypa dragon där. Finast är att DUVAN tycker hens köttfärssås är godare än min.
Moahahahahahaha.
Samma här. Jag presenterar ett recept som jag vill ha gjort och sedan får jag det serverat.Vi har ingen jämställdhet alls. Den manlige familjemedlemmen är den som lagar nästan all mat hemma hos oss. Speciellt på vardagarna.
Jag bände loss den brända halloumin i smyg innan den förkolnade helt. Räknas det?Ahhh, vi har nästan samma problem. den RINGMÄRKTE levde (helt sant) på pasta med tomatsås och ris med tonfisk innan vi träffades (fil med trist müsli och banan till lunch). Vi har löst det med att jag lagar mat, RINGDUVAN diskar. Ibland lagar DUVAN köttfärssås som jag (pinsamt nog) kryddar i smyg om tillfälle ges. FJÄDERFÄT är hyfsad på matlagning om bra recept finns, men- det tar tre timmar att producera en medioker köttfärssås, så nya spännande rätter är ett heldagsprojekt.
Tack och lov finns det ingen som blir så glad över mat som PIPPIN, allt tas emot med överväldigande och uppriktig entusiasm.
Japp.Jag bände loss den brända halloumin i smyg innan den förkolnade helt. Räknas det?
Kryddar i smyg?
Jag åt vietnamesiska sommarrullar igår. Alltså. Skulle kunna leva på det i perioder. Jag gillar ju egentligen inte koriander men i vietnamesiskt funkar det av någon anledning.
Drack ett alkoholfritt rödvin till, som var chockerande gott. Unvined från Jacob's Creek, jag skulle inte vilja dricka en hel flaska kanske men det var fint. Doftade mycket, vilket ju gör mycket för smaken.