Inget alls! Men lunchade med kollegor från min förra arbetsplats, och jag fick välja ställe, därav "finstället" tvärs över gatan Det är de som har riktigt bra vegetarisk mat också, men idag smällde tupp högre.Jösses! Vad firade du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget alls! Men lunchade med kollegor från min förra arbetsplats, och jag fick välja ställe, därav "finstället" tvärs över gatan Det är de som har riktigt bra vegetarisk mat också, men idag smällde tupp högre.Jösses! Vad firade du?
Vilket ställe är det? Tupplår låter himla spännande!Inget alls! Men lunchade med kollegor från min förra arbetsplats, och jag fick välja ställe, därav "finstället" tvärs över gatan Det är de som har riktigt bra vegetarisk mat också, men idag smällde tupp högre.
Vilket ställe är det? Tupplår låter himla spännande!
Aha, där har jag varit för ca 100 år sedan och druckit öl Kanske får bli en lunch också nån gång när jag börjar jobba igen...Grand Öl & Mat heter det! Kolla på Facebook, de lägger ofta upp bilder på dagens, så även idag. Det är inget hotell alltså, utan bara råkar heta Grand
Aha, där har jag varit för ca 100 år sedan och druckit öl Kanske får bli en lunch också nån gång när jag börjar jobba igen...
Känns som det var betydligt längre sen jag var där, men det lär det ju inte varit då. Eller så finns det fler ställen i Malmö på 2a våningen, i närheten av Möllan med förstklassigt ölsortimentDe öppnade för fyra år sen bara men JA lätt, gå dit! Rekommenderar varmt.
97 år hit eller dit!
Hörni tråden, på mat-temat: vad brukar ni använda ricotta i för matlagning? Ska bjuda jobbet på en kaka med ricotta i, och det blir en hel del över. Är inte särskilt sugen på pasta, vilket är det jag kopplar ihop ricotta mest med.
I grönsaksbiffar eller till pasta, i lasagne osv.
Det är en rätt värdelös ost. Släng den och köp en getost istället. Funkar till allt utom glass.
Har du provat? Getost med glass, alltså? Jag blev sugen på att prova.
Chèvreglass, honung och rostade nötter?
Ja visst känns den lite värdelös när man faktiskt funderar på vad man ska använda den till
Kan man köpa ricotta på lösvikt i ostaffärer? Eller beblandar de sig inte med sådan ost? I såna fall kan jag ju köpa precis på mängden 85 g till kakan, istället för 250 g-förpackningen.
Aningens överkokt färsk pasta, bränd halloumi, stekta blandade grönsaker, riven parmesan, vatten.Men någon annan lagar middag. Det är trevligt.
Jag har ingen bihustru. Jag är en.
Aningens överkokt färsk pasta, bränd halloumi, stekta blandade grönsaker, riven parmesan, vatten.