Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad gott! Perfekta kvällsfikan.Enkelt kvällsfika i form av ett par rutor mörk choklad toppade med jordnötssmör och lite havssalt, tillsammans med en kopp te.
Lite oligark? Med kantarellerna? Styrde de hårt? Lät finfint, trots oligark.
Oligarkerna gör sig bäst i stroganoff, det är sen gammalt!Jag ser på dokumentär om Putte nu, och tycker oligarkerna förtjänar att ätas upp.
Verkar rimligt!Oligarkerna gör sig bäst i stroganoff, det är sen gammalt!
Idag kokade jag blomkålsriset i paneervassle, det blev mycket trevligare smak än kokt i vatten!
Google.Spännande! Hur kom du på det?
Har hållt föredrag idag på ett seminarium med drygt hundra nationella och internationella deltagare. Det gick bra trots min dödsnervositet innan, men nu är jag helt slut. Köpte rödvin och lösgodis på väg hem så det förtärs i detta nu. Kanske värmer på lite halloumistroganoff senare. Vad äter ni till stroganoff, ris eller potatis? Jag har oftast ris, men har sett på mitt jobb att folk äter det med PASTA!
Tänkte laga tomatsoppa idag, men så dök det upp strimlad biff med kort datum på affären. Den fick gotta sig i marinad på soja, sesamolja, vitlök, ingefära, sriracha och svartpeppar, och hamnade sedan i en wok med broccoli, paprika, rödlök och glasnudlar. Lime, fisksås, oyster sauce, sriracha, en gnutta socker, vitpeppar och så givetvis KORIANDER som kryddning.