Broccoli brukar jag gilla till, men alla former av kål är gott! Jag skulle köpa två förpackningar, en dumpling= en sushi typ.
Perfekt! Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Broccoli brukar jag gilla till, men alla former av kål är gott! Jag skulle köpa två förpackningar, en dumpling= en sushi typ.
Jag har hittat sojafria dumplings som jag tänkte testa. Hur många äter man egentligen om man är två personer? De säljs i tiopack och det verkar vara knappt 200 g i en förpackning. Räcker det med en förpackning eller ska jag köpa två?
Vad är gott - och baljväxtfritt - att servera till? Någon kålsallad?
Stackars dig! Du blir ju sjuk ideligen!NU vill jag ha medkänsla.
Har lyckats kravla mig fram till datorn efter tre dygns fullständigt kaos. Ett migränanfall i tre dygn, varav jag kräkts varje halvtimme under 18 timmar. Har fått i mig två koppar te, en rostad brödskiva och en banan nu. Hoppas att det får stanna. Drickyoghurten jag försökte med förra gången tog hissen upp igen.
Nu har huvudvärken givit med sig i alla fall, man får vara tacksam. Är bara yr, totalt orkeslös och väldigt ynklig. Försöker tänka positivt - på hur mycket av julens godsaker de tre kilo jag har gått ner kan omsättas i. Men inte ens det lyckas pigga upp mig just nu.
NU vill jag ha medkänsla.
Har lyckats kravla mig fram till datorn efter tre dygns fullständigt kaos. Ett migränanfall i tre dygn, varav jag kräkts varje halvtimme under 18 timmar. Har fått i mig två koppar te, en rostad brödskiva och en banan nu. Hoppas att det får stanna. Drickyoghurten jag försökte med förra gången tog hissen upp igen.
Nu har huvudvärken givit med sig i alla fall, man får vara tacksam. Är bara yr, totalt orkeslös och väldigt ynklig. Försöker tänka positivt - på hur mycket av julens godsaker de tre kilo jag har gått ner kan omsättas i. Men inte ens det lyckas pigga upp mig just nu.
NU vill jag ha medkänsla.
Har du blivit LANTIS nu?Lilla Gullis!!!!
Har du blivit LANTIS nu?
Stackars dig! Du blir ju sjuk ideligen!
Ja den här jävla hösten har tagit hårt. Jag som så smått börjat tro att migränen lagt ner. Tack @Hyacinth och @athena_arabians för stöttande kraaaamizzar - kanske var det dem som gjorde att jag vågade testa en lussebulle. Och ja, det känns som om den kommer att stanna i kroppen ett tag. Tack för det, nu blev det lucia till slut.
LANTISAR är BILISTER. Men jag hoppas att du slipper bo i bilen alltför länge.BILIST, Snarare
Vi....ehhhh....packar det sista