Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några paket. Jag äter inte så mycket åt gången.
Det KÄNDES som ett halvår. Och innefattade både min säng och andra olämpliga platser. Veterinärvårdskostnaderna är uppe i 8000 kronor och tickar vidare. Vi pratar inte om någon mesig tönt-diarré här.
Partner är förbjuden att resa bort igen innan katten har normal avföring.
Mazariner är typ min bästa kaka. Och punschrullar. Kanske allt med mandel/massa/ i?
Några paket. Jag äter inte så mycket åt gången.
Det KÄNDES som ett halvår. Och innefattade både min säng och andra olämpliga platser. Veterinärvårdskostnaderna är uppe i 8000 kronor och tickar vidare. Vi pratar inte om någon mesig tönt-diarré här.
Partner är förbjuden att resa bort igen innan katten har normal avföring.
Jag vill också äta på lokaaaaal led dig @Anna
YaaaaayJa DET får vi ordna!
Bajskatten, som faktiskt går under benämningen Lillskiten, även om Storskiten kanske vore mer passande, mår faktiskt bra och växer som hen ska. Det är bara konsistens och odör på exkrementerna som är lite prövande för övriga medlemmar av hushållet.Oh no! Håller tummarna för bajskatten trots allt.
BAJSMISÄR.Jisses.
Det där är misär om något.
Vad tycker katten?Det är fan snö överallt... orkar jag gräva fram röken för att röka räkor?
Vad tycker katten?
BAJSMISÄR.
Det där lät ju intressant! Jag behöver göra något med min varmrökta lax. Det kanske skulle funka? Om man gör riset utan socker, eller tänker du salta till det på något mer sättJag leker med tanken på att laga en salt, inte söt, variant av Mango Sticky Rice, och så servera tex med lax i någon form. Som dessert, tycker jag att Mango Sticky Rice är klart överreklamerat.
Jag inväntar min bulgogi, det är så himla gott!
Du äter alltid en massa grejer som jag är tvungen att googla för att ta reda på vad det är.