Förlåt men Tunga är inget för dig då?
Tunga är inte riktigt my cup of tea, den är god men lite äcklig att "skala"
Skulle inte komma på tanken faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle inte komma på tanken faktiskt
Den smakar (tack och lov) bättre än den ser ut men jag håller mig till hjärta när det kommer till lite ovanligare smörgåsmat.
Jag vägrar inälvor, konsekvent. Jag är för äckelmagad.
God leverpastej, typ dansk hemgjord, är gott. Tunga är liiite utanför min komfortzon, liksom HUDEN på fläsklägg.Rökt älghjärta brukar få de flesta att komma över sin aversion mot inälvsmat. Fast jag förstår dig, jag äter bara hjärta och leverpastej när det gäller inälvsmat.
Hemmagjort och jättegott?Idag gjorde sambon köttbullar och potatismos som vi åt med lingonsylt som sambon kokade i helgen. Vissa dagar älskar jag min sambo lite mer än andra
Ja!! Allt var så gott att jag åt alldeles för mycketHemmagjort och jättegott?
Åååh.
Ja!! Allt var så gott att jag åt alldeles för mycket
Min favoritmat dessutom (för jag är typ fem år ibland).
Bakade briochehamburgerbröd igår, planerar pulled pork-burgare med picklad rödlök och coleslaw ! Bröden blev ännu bättre än förra gången
Och så gjorde jag ett första försök med citronmarängpaj, mördegsbotten fodrad med lite vit choklad, lemoncurd och italiensk maräng. Har inte smakat än, men utseendemässigt GREAT SUCCESS
Bakade briochehamburgerbröd igår, planerar pulled pork-burgare med picklad rödlök och coleslaw ! Bröden blev ännu bättre än förra gången
Och så gjorde jag ett första försök med citronmarängpaj, mördegsbotten fodrad med lite vit choklad, lemoncurd och italiensk maräng. Har inte smakat än, men utseendemässigt GREAT SUCCESS
Jag äter helst inte något som någon annan haft i munnen så ingen tunga för mig. Men fläsklägg är riktigt gott, så även lammläggFörlåt men Tunga är inget för dig då?
Ingen aptit Jag har färdigt ris så jag skulle kunna göra omoraliska räkor i chilisås.
Jag äter helst inte något som någon annan haft i munnen så ingen tunga för mig. Men fläsklägg är riktigt gott, så även lammlägg